Mijn liefje, mijn duifje

DuifEen tijdje terug kwam er een verdwaalde duif bij ons op het balkon zitten. Vervolgens was deze duif niet van plan om een beter plekje op te zoeken, nou ja, ze was het wel van plan maar leek het niet meer te durven. Ze wapperde wat, vloog een halve meter weg om meteen weer rechtsomkeert te maken. Na een aantal uren bleek ze toch het lef gevonden te hebben om de reis af te maken en vloog weg.

Nu ontbreekt het mij over het algemeen niet aan lef maar zet mij op een randje van een balkon en ik kijk hetzelfde uit mijn ogen als die duif. Volgens mijn vriend vertoon ik wel vaker duiferig gedrag en heb ik dus als koosnaam duif gekregen. Op zijn verzoek heb ik daarom deze replica van mezelf gemaakt.

Wat heb ik gebruikt:
Garen: Saskia van de Wibra (acryl)
Kleur: grijs en beige
Haaknaald: 4 mm
Extra: vulmateriaal, grijs vilt, rode/oranje pijpenragers en veiligheidsogen 6 mm
Patroon: Grietjekarwietje

Geef een reactie

