Slouchy bag

Slouchy_bagZodra het tijd is voor een nieuw haakproject ga ik lekker rondneuzen op het internet om inspiratie op te doen. Dit keer bleef de perfectly slouchy bag van A la Sascha na een nachtje slapen in mijn hoofd hangen, dus het nieuwe project was gekozen.

Het leek me niet een al te moeilijke en tijdrovende tas om te maken en daardoor een leuk weekendproject. Ook bood het een mooie gelegenheid om het recent in Leeuwarden gekochte meerkleurige garen te gebruiken. Ik vind de kleurencombinatie van het garen wat ‘bohemiens’ hebben en daardoor goed passen bij de relaxte uitstraling van de tas.

Tijdens het in elkaar zetten van de tas kwam het weer eens goed van pas dat ik van alles bewaar, zoals een kapotte tas. Volgens het patroon had ik ronde ringen nodig om het hengsel aan de tas te bevestigen maar die had ik niet in huis. Van de kapotte tas heb ik toen de rechthoekige tas-hengsel-bevestigings-dingen gehaald en die er tussen gezet.

Wat heb ik gebruikt:
Garen: Bravo Color (acryl)
Kleur: 02097
Haaknaald: 4 mm
Extra: tas-hengel-bevestigings-dingen
Patroon: A la Sascha

Geef een reactie

