Jonge kraken

Jonge-krakenAls je van gehaakte paddenstoelen, sushi, soja saus, bevers en ander kleine leuke dingetjes houdt moet je zeker een kijkje gaan nemen op de site van Trish genaamd Genuine Mudpie. Je kunt hier ook veel patronen vinden van gehaakte kleding en dan met name vesten.

Van haar gratis patronen heb ik de jonge kraken gemaakt. Het woord kraken ken ik voornamelijk uit stripboeken. Het is een legendarisch zeemonster die hele schepen kon laten zinken. Dit kleintje is daar nog niet tot in staat maar daardoor niet minder leuk om te haken.

Mocht je je afvragen van een Genuine Mudpie is dan heeft Trish daarover de volgende omschrijving op haar site staan:

It’s making something for the sake of making something.
It’s experimenting for the sake of experiencing the process.
It’s writing about creations and inspirations just because it’s fun.
It’s genuinely loving all of the above.

Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn. Wat is er heerlijker dan een dag creatief bezig zijn?! Sinds ik het haken heb ontdekt afgelopen zomer kan ik echt niet meer zonder dit soort dagen.

Wat heb ik gebruikt:
Garen: Saskia van de Wibra (acryl)
Kleur: Grijs
Haaknaald: 3.5 mm
Extra: vulmateriaal en veiligheidsogen 6 mm
Patroon: jonge kraken

Geef een reactie

