Griezelig schattige monsters

Creepy_cute_crochetVoor mijn verjaardag heb ik het boek Creepy Cute crochet gekregen. Hierin staan onder andere schattige zombies, ninjas, robots, ridders en vampieren.

Ik heb alle dingen die ik eigenlijk moest doen uitgesteld en ben meteen begonnen met het haken van de makkelijkste monstertjes. Echt verslavend!

In een middag haak je zo een makkelijk monstertje en dat maakt het ook een leuk boek voor beginners. Alle patronen hebben dezelfde basis maar steeds andere details.

Binnenkort maar eens kijken of ik me ga wagen aan de amazones en ridders die ingedeeld zijn onder het niveau epic. Het zal behoorlijk wat gepriegel worden bij het maken van de helmen, het haar en de kleding van de karakters.

Wat heb ik gebruikt:
Garen: Saskia van de Wibra (acryl)
Kleur: zwart en wit
Haaknaald: 4 mm
Extra: vulmateriaal, vilt en veiligheidsogen 6/8 mm
Patroon: Creepy cute crochet van Christen Haden

Geef een reactie

