Potjes omhaken

Potjes_omhakenBegin november bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn om potjes om te haken en deze dan vervolgens als waxinelichthouders te gaan gebruiken. Wat geoefend met een simpel patroontje van vierkantjes (stokje, twee lossen, stokje, enzovoort) maar dat pakte mij niet echt. Dus besloot ik te beginnen met een interessanter patroon. Nu is beginnen helaas niet hetzelfde als iets afmaken, dus is het niet zo vreemd dat ik het onafgemaakte project ongeveer vier weken later weer tegen ben gekomen.

Een waxinelichthouder is het niet geworden maar de grote glazen pot waarin mijn breinaalden staan heeft nu wel een fleurig jasje.

Wat heb ik gebruikt:
Garen: Saskia van de wibra (acryl)
Kleur: geel
Haaknaald: 4 mm
Extra: pot(je)
Patroon: Busy Bessy Creatief

Geef een reactie

