Fluffy iPad sleeve

Ipad_sleeve_fluffyDe Action had heel erg fijn tweekleurig dik garen in de schappen liggen. Zonder precies te weten wat ik er mee ging maken heb ik van elke kleur een bolletje meegenomen. Omdat je natuurlijk voor elke gelegenheid een passende iPad sleeve wilt hebben kon ik het garen hiervoor mooi uitproberen.

Door de dikte van het garen was de iPad sleeve na twee keer knipperen met de ogen al af. Voor de afwisseling heb ik de moss stitch gebruikt. Deze steek geeft een dichte structuur en staat daardoor garant voor een stevige hoes.

Ik heb twee lappen ter grootte van de iPad gemaakt en deze twee lappen ook weer met de moss stich aan elkaar vast gemaakt. Langs de open rand heb ik nog een toer halve vasten gehaakt waardoor de hoes daar wat strakker is en lichtjes sluit.

Wat heb ik gebruikt:
Garen: Made by me van de Action (acryl)
Kleur: Geel/grijs (tweekleurig acrylgaren XL)
Haaknaald: 9 mm

Geef een reactie

