Stevig mandje

MandjeZo nu en dan krijg ik opruimkriebels en kan ik wel weer een nieuw mandje gebruiken om allerlei troepjes in op te bergen.

Om het mandje wat stevigheid te geven heb ik met twee draden tegelijk gewerkt en met een 6 mm haaknaald. Hierdoor behoud het mandje goed zijn vorm ongeacht de inhoud. Regelmatig heb ik mandjes gehaakt die eigenlijk alleen mooi van vorm waren als ik ze goed volstopte of mandjes die alleen leuk zijn om bollen garen in te stoppen. Gelukkig is dit mandje ook mooi als ik er losse bloemetjes of andere gehaakte frutsels in stop.

Wat heb ik gebruikt:
Garen: Tweed van de Zeeman (74% acryl, 20% wol en 6% viscose)
Kleur: Off white met bruine en zwarte accenten (kleur 01)
Haaknaald: 6 mm
Patroon: Echtstudio

Geef een reactie

