Minion telefoonhoesje

Minion_telefoonhoesjeMijn telefoon is eigenlijk mijn minion, mijn trouwe dienaar. Dus wat is er dan toepasselijker dan een minion hoesje om mijn telefoon heen?! Bijna iedereen zal deze minion wel herkennen uit de grappige Despicable Me films. Zo niet, ga die films kijken!

Hopelijk is dit een betrouwbare minion en beschermt hij mijn telefoon goed tegen krassen en andere beschadigingen.

Wat heb ik gebruikt:
Garen: Saskia van de Wibra
Kleur: Blauw, geel, grijs, wit en zwart
Haaknaald: 3,5 mm
Patroon: Hopeful honey

2 gedachtes over “Minion telefoonhoesje

Geef een reactie

