Bloemetjes

BloemetjesTijdens de afgelopen grijze, grauwe dagen waarop het maar blééf regenen vond ik het noodzakelijk om wat kleur en vrolijkheid in mijn dag te brengen. Het is per slot van rekening al mei, dus dan hoort de zon te schijnen en niet een soort van herfststorm om het huis te gieren.

Deze bloemen haak je in een paar minuten dus als je er even voor gaat zitten heb je zo een boeket!

Ik heb me niet altijd aan het patroontje gehouden. De bloemblaadjes haak je volgens het patroon in de achterste lussen maar ik vond het ook wel mooi worden als ik de blaadjes gewoon door beide lussen haakte. Omdat ik niet kon kiezen welke van de twee varianten ik nou het mooiste vond heb ik het per bloem afgewisseld.

Wat heb ik gebruikt:
Garen: Saskia van de Wibra
Kleur: Verschilende kleuren
Haaknaald: 4 mm
Patroon: Elisabeth Andrée

Geef een reactie

