In de ban van de mandala

Manadala_klein_roze_blauw_witSinds vorige week kom ik ineens op bijna elke blog wel een mandala tegen. Ik denk dat Lucy van Attic 24 als schuldige is aan te wijzen voor deze trend. Zij roept alle haaksters op om een mandala in te sturen voor Yarndale. Als een van de bekendste haakblogsters is zij natuurlijk een autoriteit en wat zij maakt kan daarom zomaar tot een trend worden.

Na het zien van zoveel leuke mandala’s kon ik het niet laten om er ook eentje te proberen. En ik ben niet begonnen met een kleintje maar met een hele grote. Een foto van de grote mandala in uitvoering liet ik hier eerder al zien.

Afgelopen weekend waren we op bezoek bij mijn ouders dus was het niet zo handig om die grote mandala mee te nemen en af te maken, dus heb ik aan twee kleintjes gewerkt.

Wat heb ik gebruikt:
Garen: Saskia van de Wibra
Kleur: Wit, donkerblauw en lichtblauw, donkerroze en lichtroze
Haaknaald: 4 mm
Patroon: Made in K town (voor) en Lizzie Bella (achter)

Geef een reactie

